Meest voorkomende vragen:

1. Hoe meld ik mij aan als nieuwe klant?

Wilt u uw salarisadministratie aan ons overdragen? Download onderstaand formulier om uw gegevens aan ons door te geven. Na ontvangst van het formulier nemen we contact met u op en richten we in overleg uw salarisadministratie in.

2. Hoe meld ik een nieuwe werknemer aan?

Heeft u een nieuwe werknemer in dienst genomen? Meestal kunnen we de gegevens van deze werknemer overnemen van de laatst bekende loonstrook. Onderstaand formulier is dan niet nodig. Als er geen vorige loonstrook beschikbaar is, kunt u met dit formulier de gegevens van de werknemer(s) aan ons downloaden.

3. Waarom zie ik mijn opgevraagde document niet op mijn scherm?

Wanneer u een document aanklikt en deze opent niet direct in uw scherm (bijvoorbeeld de loonstroken), check dan of de zogenaamde pop-up killer aanstaat.
Indien het scherm niet zichtbaar wordt, check of de zogenaamde pop-up killer aanstaat. De oplossing is eenvoudig. U vraagt het overzicht opnieuw op, maar drukt tegelijkertijd de “CTRL” toets aan de linkerkant van uw toetsenbord in. Door het ingedrukt houden van de “CTRL” toets wordt de pop-up killer tijdelijk buiten gebruik gesteld.

Een andere mogelijkheid is om de website https://online.loket.nl toe te voegen aan uw vertrouwde internetsites. In Explorer vindt u deze mogelijkheid onder Extra, Internetopties, beveiliging, vertrouwde websites, websites, toevoegen.

4. Is er een de handleiding van Loket beschikbaar?

5. Hoe blijf ik op de hoogte van personeel- en salarisnieuws?

Kijk hiervoor op deze informatieve websites.
www.salarisnet.nl
www.rijksoverheid.nl